Magazin produse de curatenie profesionala. SALA Clean Business – pentru o lume mai curată
*Acest magazin pt curatenie profesionala se adreseaza exclusiv persoanelor juridice.
Vezi și: https://sala-group.ro
Acest magazin se adreseaza EXLUSIV PERSOANELOR JURIDICE.
Intrebari puse frecvent este o pagina care se actualizeaza . Nu ezitati sa ne scrieti. Raspunsurile la intrebarile dvs. pot ajuta si pe altii.
Poate oricine sa cumpere din acest magazin online? Exista vreo restrictie sau conditionare? Sau este numai pentru profesionisti?
RASPUNS: Acest magazin online este dedicat exclusiv persoanelor juridice. La completarea datelor necesare unei comenzi trebuie de aceea sa apara, obligatoriu, un nume de companie, un numar de inregistrare la Registrul Comertului si un Cod Fiscal.
Dar aceasta nu inseamna ca din magazinul nostru pot cumpara doar firmele dedicate acestui domeniu al curateniei profesionale. Daca aveti o companie, oricat de mica, fie ea SA, SRL sau chiar PFA, puteti cumpara din magazinul nostru in numele acestei companii.
De ce in magazin exista produse cu pret si altele fara pret?
RASPUNS: Majoritatea produselor din acest magazin au pretul afisat. Daca insa gasiti un produs fara pret, aceasta se poate intampla din unul dintre urmatoarele doua motive: fie ca produsul este indisponibil pe un termen inca neprevazut, fie produsul – de obicei echipamente mai complexe – poate fi configurat diferit, cu accesorii diferite, in functie de nevoile dumneavoastra concrete.
In ambele cazuri veti gasi in pagina respectivului produs un buton de „Solicita pret/oferta”.
Specialistii nostri vor lua pe cat de repede posibil legatura cu dvs. pentru a va oferi cea mai buna si mai rapida solutie si pretul adecvat.
Pretul afisat in magazin poate fi schimbat, de la comanda pana la livrare?
RASPUNS: Pretul pe care l-ati gasit la un produs in momentul in care ati lansat comanda este si cel care vi se va factura, la care, desigur, se adauga si TVA.
Exista insa situatii in care noi modificam preturile la produsele din magazinul nostru, asa cum precizam si in pagina noastra Cum platesc. Pe de o parte am putea sa reducem preturile, in cazul unor Oferte sau Promotii, in limita unui termen sau a stocurilor. Pe de alta parte, sunt preturi ce se pot modifica in timp, in functie de evolutia inflatiei, a cursului valutar si/sau a modificarii tarifelor de la furnizorii nostri.
Cum pot sa platesc? Care sunt modalitatile de plata?
RASPUNS: Asa cum am precizat si in pagina noastra Cum platesc, plata pentru un produs comandat si livrat poate fi facuta fie ramburs (la livrare), fie in avans, prin transfer bancar. Mai multe detalii gasiti in pagina noastra susmentionata.
Livrarea este suportată de mine?
RASPUNS: Contravaloarea transportului VA FI SUPORTATA DE CATRE CUMPARATOR.
Sau, aveti ca optiune sa va prezentati dvs. pentru a ridica produsele comandate, de la depozitul “Sala Impex” din Bucuresti, Str Firuta nr.13-15, sector 5. (vezi harta).
Mai multe detalii puteti afla si din pagina noastra Livrare.
Asteptam in continuare orice intrebari din partea dvs, pentru a va oferi in cel mai scurt timp posibil lamuririle necesare. Puteti sa ne scrieti prin intermediul formularului din pagina noastra de CONTACT.